DUK

Dažnai užduodami klausimai!

Cryptshare.express yra aukščiausius saugumo reikalavimus atitinkanti verslo duomenų perdavimo paslauga (angl. Secure Transport Service). Nesvarbu, ar tai būtų didelės rentgeno nuotraukos, ar jautrūs finansiniai dokumentai, naudojant Cryptshare.express vos per kelias minutes galite pradėti saugią komunikaciją.

Kiek kainuoja Cryptshare.express paslauga?

60 Eur be PVM per metus vienam naudotojui, jei visą sumą už vienerius sumokate iš karto. Mes atsiųsime jums sąskaitą pasibaigus pirmam paslaugos naudojimosi mėnesiui.

96 Eur be PVM per metus vienam naudotojui, jei norite mokėti mėnesines 8 Eur be PVM įmokas ir naudotis paslaugau neterminuotą laikotarpį. Mes siųsime jums sąskaitą kiekvieną mėnesį.

Kaip man naudotis paslauga?

Jūs galite naudotis Cryptshare.express dviem pagrindiniais būdais:

Naudodamiesi saugiu web portalu jūs galite siųsti el. laiškus ir dideles rinkmenas (failus) iš savo naršyklės.

Arba galite dirbti tiesiai iš savo Office 365 & Outlook. Atsiųskite priedą ir naudokites paslauga jums įprastoje aplinkoje.

Daugiau informacijos apie paslaugos naudojimą ir reikalingus atsisiuntimus rasite čia.

Kaip galiu apmokėti už paslaugas?

Mes jums pateiksime PVM sąskaitą faktūrą el. paštu. Paslaugos apmokėjimas vykdomas bankiniu pavedimu sąskaitoje nurodytais Atea, UAB rekvizitais. Sąskaitos apmokėjimo terminas yra 7 d.

Šiuo metu atsiskaityti kredito kortelėmis galimybės nėra.

Ką reiškia, kad paslauga skirta ``vienam naudotojui``? Ar galiu naudoti ``kolektyvinę`` pašto dėžutę?

Vieną naudotoją sudaro vardas, pavardė ir el. pašto adresas. Tik individualios pašto dėžutės yra galimos kuriant naudotojus.

Naudoti kolektyvines pašto dėžutes neleidžiama. Taip pat, prašome, perskaitykite mūsų naudojimosi sąlygas.

Kur galiu rasti teisinę informaciją susijusią su paslauga?

Išsamią informaciją apie duomenų apsaugą, privatumą, naudojimosi sąlygas ir bendrąsias sąlygas galite rasti:

Ar galiu išbandyti pilną Cryptshare.express versiją nemokamai?

Taip, jūs galite išbandyti Cryptshare.express nemokamai per 14 d. Jeigu nuspręsite nepratęsti paslaugos naudojimo, iki termino pabaigos praneškite apie tai service@atea.lt. Jeigu apie paslaugos nutraukimą nepranešite, jūs būsite apmokestinti pagal registracijos metu pasirinktą planą ir jo sąlygas.

Visais su mokėjimais susijusiais klausimais galite kreiptis el. paštu service@atea.lt (privalote nurodyti savo vardą, pavardę ir tel. nr. identifikacijai).

Kaip galiu užsiregistruoti paslaugai? Kaip man užsakyti papildomų naudotojų?

Paslaugai užsiregistruoti galite šiame puslapyje.

Jeigu norite užsakyti papildomų naudotojų ar atlikti kitus pakeitimus (pvz. nutraukti paslaugos naudojimą ar pakeisti įmonės rekvizitus ir pan.), rašykite el. paštu service@atea.lt

Iš kur galėčiau atsisiųsti Cryptshare.express priedus?

Visus priedus galite atsisiųsti iš čia. Jeigu nepavyksta įdiegti priedų, susiekite el. paštu service@atea.lt (nurodykite savo vardą, pavardę ir tel. nr. identifikacijai).

Kaip man įsidiegti Microsoft Outlook priedą?

Tiesiog atsisiųskite diegimo programą, paleiskite ją ir sekite ekrane diegimo instrukcijas.

Jeigu Outlook priedo įsidiegti nepavyksta, parašykite užklausą service@atea.lt (nurodykite savo vardą, pavardę ir tel. nr. identifikacijai).

Aš užsiregistravau. Kodėl negaliu siųsti laiškų?

Dažniausiai problema gali kilti dėl registracijos metu netinkamai nurodyto el. pašto (patikrinkite tai pirmiausiai) ar neteisingos Outlook priedo konfigūracijos. Mūsų aptarnavimo tarnyba mielai padės jums išspręsti šias problemas. Tiesiog atsiųskite pagalbos užklausą el. paštu service@atea.lt arba užpildykite klientų aptarnavimo formą mūsų puslapyje ir kiek įmanoma išsamiau aprašykite problemą. Mūsų komanda susisieks su jumis kuo greičiau.

Aptarnavimo tarnyba veikia darbo dienomis, nuo 8:00-17:00. Kreipdamiesi nurodykite nurodykite savo vardą, pavardę ir tel. nr. identifikacijai.

Ar galiu pakeisti esamo naudotojo el. pašto adresą?

Ne, pakeisti naudotojo duomenų po sėkmingos registracijos jau neįmanoma. Visgi jūs galite susiekti su service@atea.lt ir mes jums patarsime ką daryti.

Kaip galiu nutraukti paslaugos prenumeratą?

Dėl paslaugos nutraukimo susisiekite el. paštu service@atea.lt. Registruodami užklausą nurodykite nurodykite savo vardą, pavardę ir tel. nr. identifikacijai.

Prieš pateikdami savo užklausą dėl paslaugos nutraukimo galite papildomai susipažinti su paslaugos naudojimosi sąlygomis.

Ar įmanoma padidinti perduodamo failo dydžio limitą?

Ne. Siunčiamų ir gaunamų failų dydis naudojantis Cryptshare.express paslaugoje yra iki 2 Gb.

Tačiau, jei norite siųsti ar gauti failus viršijančius šią ribą, susisiekite su mumis dėl Cryptshare Enterprise / Server versijos. Naudodami Cryptshare Enterprise / Server jūs ne tik galėsite naudoti QUICK technologiją ir daugybę papildomų funkcijų, bet ir turėsite galimybę siųsti ir gauti failus be jokių dydžio apribojimų.

Ar įmanoma nustatyti ilgesnius saugojimo laikotarpius?

Ne. Duomenys Cryptshare.express paslaugoje yra saugiai laikomi ir užšifruoti 10 dienų, po to jie ištrinami visam laikui.

Norėtumėte ilgesnio saugojimo laiko? Tada užsisakykite Cryptshare Enterprise / Server ir nustatykite daug ilgesnius informacijos saugojimo laikotarpius.

Kas yra Cryptshare.express Business account? Ir kodėl juo negaliu šiuo metu naudotis?

Cryptshare.express Business account yra paslauga (kliento portalas) skirta įmonėms ir suteikia galimybę įmonės Cryptshare.express paslaugos administratoriui (įgaliotam atstovui) pačiam sukurti ar ištrinti paslaugos naudotojus, matyti su paslauga susijusią informaciją (pvz. naudotojų kiekį, mokėjimų informaciją ir pan.).

Laikinai ši paslauga (kliento portalas) įmonėms nėra teikiama Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje. Šiuo metu visą su paslaugos valdymu susijusią informaciją tvarko ir prižiūri Atea, UAB.

Užsakyti naujus naudotojus, ištrinti esamus naudotojus, sužinoti informaciją apie visus prenumeruojančios įmonės paslaugos naudotojus, mokėjimo informaciją ir pan. gali įgaliotas įmonės atstovas (įprastai tas kas buvo įgaliotas paslaugą užregistruoti). Įgaliotam paslaugos naudotojui reikia kreiptis į Atea, UAB el. paštu service@atea.lt nurodant savo vardą, pavardę, tel. nr. ir Cryptshare.express įgalioto paslaugos naudotojo el. paštą. Po identifikacijos, įgaliotam paslaugos naudotojui, bus pateikta informacija naudojantis Cryptshare, o slaptažodis prieigai prie duomenų bus atsiųstas įgaliotam atstovui sms žinute.

Apie galimybę naudotis Cryptshare.express Business account Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje informuosime atskiru pranešimu.

Atea - patikimas Cryptshare.express sprendimo atstovas Baltijos šalyse